I ovog petka, 29. novembra, predsednik Gradske opštine Zemun Gavrilo Kovačević sa saradnicima razgovarao je sa građanima koji su zatražili prijem u Opštini.Razgovaralo se o konkretnim problemima zbog kojih je svakom od prijavljenih građana bio potreban susret sa rukovodstvom Gradske opštine Zemun. Uglavnom se građani obraćaju za prijem zbog komunalnih, imovinsko-pravnih problema, za pomoć u rešavanju socijalnog statusa, tako da je za nalaženje odgovarajućeg rešenja pored stručnih službi Opštine uključen i član Veća GO Zemun zadužen za konkretnu oblast.”Kabinet predsednika Gradske opštine Zemun otvoren je za prijem građana da bi rešavali probleme. Ako predmet nije u našoj nadležnosti, građanin će dobiti detaljne informacije o tome kako da se i kome obrati za rešenje svog problema. Naša je dužnost da izlazimo u susret svim građanima i rado to činimo” – kaže predsednik Kovačević.Građani često u otvorenom razgovoru ukažu na probleme u svojoj sredini, daju predloge i ideje kako da se oni najefikasnije reše, a Gradska opština Zemun je uvek spremna da pokrene inicijativu ili proceduru kod nadležnih institucija za njihovo rešavanje.Prijemi građana kod predsednika Gradske opštine Zemun zakazuju se preko Kancelarije za prijem građana: 011/3778-400, 011/3778-434, kancelarija br.22, visoko prizemlje, e-mail: prijemgradjana@zemun.rs