Na Javni konkurs Ministarstva za podršku jedinicama lokalne samouprave u sprovođenju omladinske politike Gradska opština Zemun je prijavila projekat ”Digitalni marketing” i za njegovu realizaciju početkom juna potpisala ugovor sa Ministarstvom turizma i omladine.
Ministarstvo je za realizaciju ovih projekata u 26 opštinskih uprava u Srbiji izdvojilio više od 45 miliona dinara.
Ova sredstva predstavljaju nastavak sistemske podrške lokalnim samoupravama i koordinatorima kancelarija za mlade kako bi poboljšali kvalitet života mladih, istakla je pomoćnica ministra Ivana Antonijević na svečanom potpisivanju ugovora.
Ovakvi projekti imaju za cilj razvoj usluga i programa koji pospešuju zapošljavanje i preduzetništvo, aktivno učešće mladih u društvu, neformalno obrazovanje, zdrave stilove života, kao i unapređenje prostornih i programskih kapaciteta za rad sa mladima.
Za sve javne konkurse iz oblasti omladinske politike u 2025. godini Ministarstvo za turizam i omladinu je ukupno izdvojilo više od 375 miliona dinara.