Pretraga
Close this search box.

Iz Zemuna na „Exit“: Koje su cene voznih karata tokom festivala

Pored više od 30 redovnih dnevnih polazaka, biće organizovani i dodatni polasci.

Svi vozovi stajaće na železničkoj stanici Petrovaradin, u neposrednoj blizini Tvrđave, kao i na stanicama Novi Beograd, Zemun, Batajnica, Nova Pazova, Stara Pazova, Inđija, Beška, Sremski Karlovci i Novi Sad, čime će dolazak i odlazak na festival vozom biti omogućen i za sve posetioce sa ovih lokacija.

„Imamo noćne polaske iz Beograda 00:10 sati i u jedan sat ujutru, a imamo povratke na svakih sat vremena od 01:30 ujutru, pa sve do 04:30 sati ujutru iz Novog Sada. Tako da oni koji žele da na brži, sigurniji i društveno odgovorniji način odu na festival, svakako će imati tu mogućnost“, rekao je za Tanjug direktor Srbija voza Bulajić.

Vozne karte se najjednostavnije kupuju preko mobilne aplikacije Srbije voza, koju je do sada koristilo više od 140.000 putnika, a takođe mogu da se skinu preko app stora za Android i Apple, istakao je Bulajić.

„Korišćenjem kartice se plati vozna karta koja stigne na mobilni telefon, ne treba ništa da se štampa i pritom se ostvari još i pet odsto na cenu karte“, rekao je Bulajić.

Karte se mogu kupiti i preko klasičnih blagajni i preko web sajta srbijavoz.rs , naveo je direktor Srbija voza Bulajić i dodao da se cena karata nije menjala ni za jednu liniju, pa tako ni za liniju Beograd-Novi Sad.

„Za Regio voz koji staje na najviše mesta i putuje nešto preko 50 minuta, karta košta 373 dinara u jednom pravcu. Za Regio ekspres vozove, koji staju na sedam usputnih stanica i putuju oko 46 minuta, karta je 430 dinara, a imamo i najbrži Soko voz intersiti koji ne staje nigde između Novog Beograda i Novog Sada (Prokop-Novi Beograd-Novi Sad) i za njega karta košta 730 dinara“, rekao je Bulajić.

On je, takođe, istakao da država nastavlja ogromna ulaganja u železnicu i da su ubrzani su radovi na završetku brze pruge između Beograda i Subotice, odnosno na delu Novi Sad-Subotica, kao i da će radovi biti gotovi pre kraja iduće godine.

„Mađari rade sa njihove strane pa će to u toku 2025. godine postati pruga Beograd-Budimpešta, onako kako je inicijalno i zamišljena i to će nam otvoriti prozor u zapadnu Evropu. Međutim, to nije sve, ispratili smo i ogromnu vest, mislim najveću u delu infrastrukture u poslednjih nekoliko decenija, a to je da je obezbeđeno finansiranje i da uskoro počinju radovi na pruzi Beograd-Niš“, kazao je Bulajić.

On je naglasio i da će ta pruga, zajedno sa prugom Beograd-Subotica, biti „kičma saobraćaja“ i da se očekuje da železnica preuzme apsolutni primat nad svim drugim vidovima prevoza.

Prema njegovim rečima, planirano je i ulaganje u lokomotive na deonici Beograd-Bar.

„Mi smo već ušli u pregovore sa Eurofimom evropskom železničkom bankom da uzmemo jedan kredit kojim ćemo kupiti osam novih lokomotiva za velike brzine i uraditi kompletan remont 20 spavaćih kola iz postojećeg voznog parka i da ih podignemo na najviši mogući evropski standard. To nije nešto što ćete se desiti preko noći, treba naravno vremena da se to sve sprovede, ali kroz par godina će i tu biti situacija onakva kakva je u onom daljinskom saobraćaju unutar Srbije i naravno ti vozovi neće biti korišćeni samo za Crnu Goru, već ćemo gledati da razvijemo saobraćaj preko Budimpešte dalje ka Beču, i dalje ka Nemačkoj i ka Švajcarskoj, a sa druge strane zašto ne i preko Zagreba ka Ljubljani“, naveo je Bulajić.

On je istakao i da su u toku inicijalni pregovori za kupovinu još pet brzih Soko vozova i da se očekuje da od avgusta stigne još 18 vozova za brzinu od 160 kilometara na sat koji će biti korišćeni unutar Srbije i prugu Beograd-Budimpešta, kada bude otvorena.

Takođe je naglasio da je započet i ogroman investicioni ciklus u centre za održavanje vozova i da je u Beogradu, tačnije u Zemunu, već pri kraju projekat vredan 51 milion evra u izgradnju velikog depoa za održavanje koji se prostire na 35 hektara sa 18 kilometara koloseka i 18.000 kvadrata novih hala za održavanje.

„Upravo pregovaramo i sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj za još kredit od 25 miliona evra gde ćemo i sve ostale depoe za održavanje u Srbiji podići najveći mogući tehnološki nivo jer mi time garantujemo da će naši putnici od tačke A do tačke B stići bezbedno“, rekao je direktor Srbija voza Ivan Bulajić.

Tagovi:

Pročitajte još: