I ovog petka, 29. novembra, predsednik Gradske opštine Zemun Gavrilo Kovačević sa saradnicima razgovarao je sa građanima koji su zatražili prijem u Opštini.Razgovaralo se o konkretnim problemima zbog kojih je svakom od prijavljenih građana bio potreban susret sa rukovodstvom Gradske opštine Zemun. Uglavnom se građani obraćaju za prijem zbog komunalnih, imovinsko-pravnih problema, za pomoć u rešavanju socijalnog statusa, tako da je za nalaženje odgovarajućeg rešenja pored stručnih službi Opštine uključen i član Veća GO Zemun zadužen za konkretnu oblast.
”Kabinet predsednika Gradske opštine Zemun otvoren je za prijem građana da bi rešavali probleme. Ako predmet nije u našoj nadležnosti, građanin će dobiti detaljne informacije o tome kako da se i kome obrati za rešenje svog problema. Naša je dužnost da izlazimo u susret svim građanima i rado to činimo” – kaže predsednik Kovačević.Građani često u otvorenom razgovoru ukažu na probleme u svojoj sredini, daju predloge i ideje kako da se oni najefikasnije reše, a Gradska opština Zemun je uvek spremna da pokrene inicijativu ili proceduru kod nadležnih institucija za njihovo rešavanje.
Prijemi građana kod predsednika Gradske opštine Zemun zakazuju se preko Kancelarije za prijem građana: 011/3778-400, 011/3778-434, kancelarija br.22, visoko prizemlje, e-mail: prijemgradjana@zemun.rs