Šta je „FIBRO“ iz Zemuna?

Posle više nego uspešnog starta u Londonu, Zemunac Zoran Vukelić je krajem 2019. godine svoj posao doneo kući u Zemun. Registrovao je preduzeće HikingFood Serbia i započeo proizvodnju energetskih obroka u obliku štanglice, težine 55 grama, kalorijske vrednosti 200 kalorija, od najzdravijih, prirodnih sastojaka, idealnih za planinare, alpiniste, sportiste i sve one koji su izloženi pojačanom fizičkom naporu.

Bar u tri hranljive kombinacije, nazvan ”fibro”(u prevodu ”mišićno vlakno”): od urme, badema i brusnice, suve šljive, lešnika i kakaa, i pinole, bundevinog i čia semena (jedinstvena kombinacija na svetskom tržištu) krči put na domaćem tržištu i ovih dana će se naći na 15 većih pumpi NIS-a, a potom, kako se vlasnik HikingFood Serbia nada i u drugim prodajnim lancima.

Vukelić je posao je započeo u Londonu kada mu je prijatelj predložio da hranljive kuglice koje je uzimao tokom maratonskih trka upakuje za prodaju. I – posrećilo se! Za svega par dana fibro se našao u rafovima 40 prodavnica, čak i u ”Čelzijevim” spa kompleksima, a samo četiri dana posle izlaska na tržište usledila je poslovna ponuda koja se lako ne odbija. Dovoljno da Vukelić bude siguran da ima sa čim da se vrati u Srbiju i nastavi i posao i porodični život u svom gradu.

Ambiciozni planovi porodice Vukelić podrazumevaju i obogaćivanje osnovnog asortimana, te se, prema najvišim standardima u pogonu početnički skromnih kapaciteta razvija prvi slani obrok na tržištu Evrope, s entuzijazmom i ponosom nam govori Zoran.

Fibro je značajno razlikuje od svega što se prodaje kao ”bar” ili ”pločica” svojim kvalitetom i cenom, ali je konkurentan u odnosu na hajkinfud iz uvoza.

Proizvodnja koju je izabrao za svoju budućnost pripada izuzetno profitabilnoj autdor industriji, koja je vrlo retka, a za njenim proizvodima raste tražnja. Razvojne šanse HikingFood Serbia prepoznala je Privredna komora Srbije, spremna da pomogne plasman fibra i u zemlji i u regionu.

Obroci za hajkere čine važan deo autdor – a,  procene su da će industrija za sportove i rekreaciju u prirodi prihodovati više od sektora finansijskih usluga, automobilske i farmaceutske industrije, dok je u 2019. godini pretekla proizvodnju i preradu energenata. Tu je i nemalo važna šansa za zapošljavanje, ali i izazov konkurenciji, za koju u ovoj grani itekako ima mesta.

Tagovi:

Pročitajte još: