Zemun se povezuje sa aerodromom i budućim nacionalnim stadionom

Gradske vlasti žele da za deset godina prestonica pređe sa dominantnog autobuskog podsistema na šinski sistem. U glavni grad doputovali su predstavnici francuske kompanije koja upravlja javnim prevozom u Parizu i koja bi mogla da bude jedan od ulagača u BG voz. Kako, za „Novosti“, otkriva zamenik gradonačelnika Goran Vesić, projekat razvoja BG voza koštaće 800 do 900 miliona evra.

– Ideja je da u špicu imamo BG voz iz Mladenovca, Barajeva, Lazarevca koji ide na 15 minuta u špicu, a na 30 van špica – kaže Vesić. – Sada imamo dva, tri polaska, ali „to nije to“. Sa Francuzima ćemo pričati o tome da oni ulože u BG voz i da budu operater BG voza. Želimo da kompanija koja uloži novac u ovaj projekat sagradi nedostajuću infrastrukturu. U prvoj fazi moramo bismo da povežemo Zemun sa Surčinom, odnosno sa aerodromom i budućim nacionalnim stadionom. Posle tu liniju produžavamo do Obrenovca. Mora da se rade i dupli koloseci ka Mladenovcu i Lazarevcu, ako hoćemo da nam vozovi saobraćaju na 15 minuta. A trebalo bi i da se proširimo ka Pančevu. Tog operatera ćemo plaćati po kilometru. Danas Grad plaća „Srbija vozu“ 1,4 milijarde dinara kao operateru za postojeće linije.

Izvor/foto: novosti

Tagovi:

Pročitajte još: